Повісити її кішки, щоб їх не засипало снігом


Історія яка стоїть за цією картинкою

Під час нашої останньої експедиції в Непал, у Oleksii Kelin був День народження. Навіть не просто День народження а ювілей. ДР пройшов там:

Ми зайшли на дику вершину Пусен Данда,
Палили бенгальські вогні на висоті 5500 (доречі, розпалити їх на такій висоті, той ще квест 
Andrew Dubok привіз шотландські віски за назвою Вчитель
І головне, я назбивала відео від Льошиних друзів з привітаннями. Дуже дякую всім хто долучився до поздоровлень. Льоша був вражений!
день вийшов чудовий
...
А через день, коли ми стояли на плечі наступного 5-тисячника, вночі випав 1 метр снігу!

Розмова на ранок
Я у розпачі
- Oh my god! Я залишила вчора кішки біля намету!!!
Льоша
- Я звісно не вмію планувати дні народження так як ти, але я вмію повісити кішки, тоді коли треба. На це я гожуся!!

Намалювала цю історію для нас Baiduzha Iryna за що їй красно дякуємо!!

Піклуйтесь про своїх жінок, вони будуть щасливі і вас зроблять щасливими 💜

Коментарі