Ковили на Памірі та в Україні

Вчора була з дітьми в ботсаду. Серед іншого там ріс маленький пучок ковила.
Для мене довго це була "нереальна" рослина, якої колись давно було багато в наших степах, а зараз вже нема. Тепер вона в Червоній книзі ...
Ковили в долині Коксу. Киргізія
Але одного разу я таки бачила поля ковили. Це було на кордоні Киргизії та Китаю на річці Коксу (притоці Кизил Су)
Намагалась дітям описати як виглядають поля ковили, як море переливаються і колишуться під вітром...
Долина Коксу. Киргизія.

Кордон Киргизії та Китаю

Паркан з колючого дроту - то відгороджена нейтральна смуга з Китаєм
Мабуть же ж є десь в Україні поля ковили, просто мені не пощастило там бути?
UPD: Дякую всім хто відгукнувся, особливо за чудові фото! За коментарями ковили помічені на Херсонщині у великих об'ємах, на Хортиці, на Долгоруківській яйлі в Криму, багато у заповіднику «кам’яні могили» (кордон запорізької та донецької областей) в Южноукраїнську і на Хмельниччині. А також в Половецькому степу, в Донецькій області і Південному Бузі.
Довгенький список, і мені треба виправлятись
І мені дуже сподобалась думка що "то козаків закопали, а чуби стирчать".
Південний Буг. Фото Міша Хітрук

Херсонщина. Фото Сергій Храпко

Половецький степ, в Донецькій області, аж до горизонту ковила. Фото Міша Хітрук



Коментарі