Джимі Чін - Що я дізнався?




Стаття вийшла в журналі Rock and Ice випуск № 245 (Жовтень 2017).


Я дізнався, що треба наполегливо і безперервно розвиватись. Мої батьки імігранти - вони наважились приїхати в Америку та спробувати почати нове життя. Незважаючи на те, що вони не знали англійської. Вони були надзвичайно працьовиті.

***

В фотографії я самоук. Це мій спосіб побачити світ. Також це спонукає мене постійно дивитись на світ широко відкритими очима. Якщо ви щось створюєте, просто продовжуйте і воно відкриє вам очі.
***

Мої напарники по зв'язці навчили мене довірі та стриманості. В горах все гарно видно, всі наші емоції та риси характеру. Дуже важливо мати поряд гарних людей, цілісних особистостей... Ну ви знаєте, людей с характером! В вас просто немає часу на дурниці.

***

Трекінг через Тібетський Chang Tang Plateau показав мені важливість розповідей і історій для документального кіно. Але ще більш важливо, що я побачив три підтвердження тому, що низькобюджетні експедиції таки мають сенс. Rick Ridgeway, Galen Rowell та Conrad Anker організували понад 100 експедицій на трьох, і вони були дуже заощадливі.

***

Я безкінечно вдячний моїм вчителям... дійсно вдячний за той час, який вони витратили на мене. Це показало мені, як важливо віддавати. Бо ти розумієш скільки ти можеш зробити для когось.

***

На лижах з Евереста в 2006 році. Цe навчило мене, що ти повинен розраховуватись зі своїми боргами. Я пробував піднятись на Еверест в альпійському стилі в 2002р, потім повернувся в 2004 з Ed Viesturs та David Breashears. Тож коли я попав на гору в 2006, я вже добре знав гору і маршрут. Я перечитав всю доступну інформацію, вивчив всі деталі і тренувався весь час. Ніколи неможна недооцінювати наскільки важким може бути сходження.

***

[Документальний фільм 2015року] Меру навчив мене, що створення фільму це як експедиція. Важко знайти мотивацію робити це - я декілька разів кидав його. Деякі люди вбивали мою віру, але дехто навпаки підтримував мене. Треба відкинути усі сумніви і просто зробити це.

***

Я дізнався, що фотографії ніколи не бувають ідеальними, але бувають ідеальні моменти. Іноді ти спонтанно робиш кадр, але ретельно продуманий кадр приносить задоволення. Я зазвичай згадую фото біля ступені Хіларі на Евересті. Навіть якщо шанси спуститись звідти на лижах були мінімальні, я все одно хотів зробити цей кадр на висоті вище 85000м.

***

Я зустрічав людей, які немають статків, мають просте життя. Я бачив бідні райони, де люди живуть повним і щасливим життям. Доброта, співчуття, серце та розум дуже важливі - ви повинні поважати кожного і жити відповідно.

***

Я не поспішав з вибором кар'єри. І це показало мені, що навіть якщо в тебе є сумніви, треба довіряти собі і вірити у те, що ти робиш. Я хотів робити речі, які щось означають для мене. Навіть якшо ніхто цього не розуміє. Світ довкола змінюється весь час. Треба просто навчитись отримувати від цього задоволення.

***

Коли мене засипало в лавині в 2011 р, це показало плинність життя. В вас може статись сердцевий напад чи вас переїде вантажівка будь-якої миті - ніщо не вічне.




Джерело: http://rockandice.com/people/jimmy-chin-what-ive-learned/

Коментарі