Eurovelo #9 Brno - Lednice - Januv hrad - Breclav

На вихідних відвідала трасу Євровело яка йде з Кракова до Відня через Брно. Я їздила від Брна до Брецлава



Велодоріжка іде через Брно вздовж річки Свратка, прямо повз мій офіс і далі до торгівельних центрів на околиці і уходить в поля за ними. Від краю міста з'являються жовті показники з значком евросоюзу і цифрою 9. Окрім того є ще маленькі жовті вказівники з велосипедом і числами - це позначки місцевих веломаршрутів. Вони частково співпадають.
Всі маршрути Євровело
Мапа веломаршрутів Південної Морави

Позначки Евровело
Від Брна стежка іде вздовж Свратки часто переходячи туди-сюди по мостам або по полям кукурудзи
р. Свратка
В Райгреде я випадково звернула не туди. 
Як легко визначити, що ти звернув нетуди? - ти не бачих жовтих показників перед перехрестями. Дуже зручно. Зате заїхала в їх костел.
 В Жидловицах на диво модерновий міст

У Врановіцах євровело уходить вправо кудись до Пасоглавок, і робить великий крюк поки не повертає до Ледніце. Я ж поїхала напряму до озера по велостежці 5043
Переїзд через озеро це мабуть найкрасивіше місце на маршруті. Посеред величезного озера насипана дорога і по ній можна їздити. Дійсно красиве  місце

В дальній частині озера є мілина і там стоїть дерево! виглядає дуже дивно

Далі доріжка виводить на річку "Диню". Насправді вона Дия, але я прочитала її перший раз невірно, і так мені сподобалось більше :)
р. Дия
Від Дині ще 5 км і ти в Ледніце. Це дуже красивий замок з гарною оранджереєю -  і чудовим парком. 
замок Ледніце
В дворцовом комплексі ще є Мінарет побудований для дружини хазяїна. Вид з нього чудовй, я там була раніше. А ось в Яновом градє я ще не була. До нього можна дістатись або на веле (що я і зробили), або на кареті або навіть на човні
Човен до Янова града
Янов град порівняно малий, але теж гарний. Там я довго лежала на берегу в спостерігала човники
Янов град
До Брецлава від Янова града ще 5 км. Звісно, в Брецлаве теж є свій замок. А ще там є дивний модерновий костел і статуя голови. Біля неї навіть є табличка, де так і написано "голова" :)

А потім ще був потяг який якось дуже довго віз мене назад.

Брецлавський замок
Новий костел
Голова





Коментарі